CUZ YOU'RE GONE AND I GOTTA STAY HIGH ...

2015-04-26 | 15:44:47
När jag kom hem från London var jag på högis med Alice, Frida och Blubbis, men de var ingen höjdare. De var så mycket roligare att bara sitta hemma hos frida och snacka. Långhelgen följde jag med Alice till Mellbystrand och sen jobbade jag hela veckan.
 
Förra fredagen åkte jag, Alice, Samuel och Chris till Mellby igen. Vi drack och snackade skit, sen på lördagen var vi inne i Laholm en sväng och grillade på kvällen. Kollade på Annabelle också, som för övrigt är en av de äckligaste filmerna jag någonsin sett.
 
I förrgår åkte jag upp till Jönköping i min egna bil, LOVE och hälsade på Klara. Vi shoppade en massa och sen mötte vi upp Daniella och Hanna så gick vi till Rose Garden och åt. Så himla mysigt!
 
Igår var vi hos kusinen i Stenberga och firade moster sen sov jag hos Blubbis till idag.
 
 

Puss.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0