- He's so tall, and handsome as hell. He's so bad, but he does it so well.

2015-12-06 | 01:12:30
Har varit hemma hela dagen, ibland vill man bara inte göra någonting mer än att vara hemma. Jag och Rebecca har kollat på film och myst, jobbade halva dagen igår men har gjort illa ryggen så klarade inte av att jobba mer än så. Min klantighet, I guess.
 
Idag beställde jag lite från HM. Tro mig, det gick inte över 500 kr. Helt otroligt! Men jag har fått en sån dille för sammetstyg, så jag beställde fyra saker i bara det tyget haha.
 
Färgade även håret grått för några dagar sen, kände verkligen för en förändring. Tråkigt att färgen snabbt försvinner ur håret, men har ändå kvar den kalla tonen.
 
Puss.
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0