Acting like a fool, wanna scream it from the roof.

2015-03-18 | 20:36:03
Vill boka One Direction, Bråvalla och Emmaboda men har sån himlans ångest och jag måste bestämma när jag vill lägga min semester snart också. PANIK
 
Måste ta tag i det där alltså. Men på lördag ska jag i alla fall till Jönköping och kolla på högskolan. Fick reda på att jag inte kan söka in till det jag vill dock på grund av att jag inte läst Samhällskunskap 2b. Blev så jävla less, alltså när man väl vet vad man vill så kan man inte. Jag kan ju plugga det på distans, men de gör mig så frustrerande att fortfarande stå med ena foten på gymnasiet när man bara vill gå vidare.
 
Anyway, om exakt en vecka så sitter jag hos Emma. Som jag tjatar, men jag längtar ihjäl mig!!!
 
Bilder från förra helgen:
 
Puss.
 
 
Hittade denna bilden från balen, min Blubbis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0