THIS TIME AROUND.

2015-03-08 | 18:30:12
Det har varit en bra helg, faktsikt så har de varit en helt okej start på året måste jag säga. Om bara 17 dagar befinner jag mig i London hos världens bästa Emma och de kommer bli så fantastiskt bra.
 
Snart kommer min saknade Alice hem också, det är plågsamt att vara utan sin bästa vän så länge.
 
Annars så har helgen bestått att släktkalas för Rebecca och pappa som fyller år nu i mars och på kvällen så tog Blubbis med mig upp till Jönköping och bjöd på Jensen's Bofhus och bio som en sen födelsedagspresent. Det var så otroligt mysigt!
 
Tänkte lägga ut bilder från februari och helgen, puss.
 
Årsmöte med MUF.
Hälsade på Frida på Lunnevad i Linköping.
Helgens date.
Livet är en schlager på Cirkus i Stockholm med familjen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0