SUPERHEROES.

2014-08-30 | 19:46:58
Just nu sitter jag och pratar med min lilla Emma som har varit i London i fyra dagar nu. Jag ska ju hälsa på i december så de känns inte alls jobbigt att hon är där. Det är väl mest jobbigt när man vill vara spontan och åka till henne i Gislaved, haha.
 
Jag sa hej då till Alicen igår. Det har varit så mycket hej då och så lite "ses snart" nu på sista tiden. Men det var mysigt och idag har jag gått runt i hennes tröja som jag fick låna av henne, haha jag är så töntig men kommer sakna henne så himla mycket! Vi har aldrig varit ifrån varandra såhär länge.
 
Ikväll ska jag träffa Klara och Daniella som kommit hem från Jönköping över helgen och nästa helg har jag planerat att åka till Göteborg och hälsa på Sarah. Kommer bli så himla roligt, är otroligt taggad!
 
Anyway, bye bitches.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0