13 DECEMBER.

2014-12-13 | 23:24:00
Idag är de lördag och jag sitter för en gång skull hemma vid denna tiden. Trust me, jag är sjukt förvånad. Men jag behövde vara hemma tidigt, är så sjukt trött och är i någon slags matkoma efter att ha varit hos mormor och morfar. Vi åkte dit hela familjen och hade julmys.
 
Igår träffade jag Amanda, Nikolina och Blubbis och fikade med dom och de var hur mysigt som helst. Senare åkte jag och Blubbis till Harrys eftersom hon skulle jobba. Lyckad kväll!
 
Imon ska jag till Anderstorp simhall och fotografera lillasyster när hon är lucia, kommer bli så fint.
 
Nu ska jag sova, godnatt.
 
 
"Och vad jag bryr mig om nu är att se din blick så sårad, när alla löften klingar falskt nästa gång du lovar någon allt. Vad jag bryr mig om nu är dina armar om mig även om jag vet att jag måste glömma dig. Vad jag bryr mig om är att se dig gråta, för jag har gråtit och du ringde aldrig. Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaks till dig."
- Håkan Hellström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0