I know your motives and you know mine.

2014-12-06 | 00:16:51
Jag jobbar. Hela tiden. Men jag kan gladerligen meddela att jag har fått fast jobb på EPAB så jobb är inte längre ett orosmoment! Underbart.
 
Idag var jag hos frisören, klippte och slingade det och känner mig som en helt ny människa. Var även i Jönköping idag och valde ut en ny säng som jag får av mamma och pappa i julklapp.
Imon ska jag och syrran till Växsjö och shoppa dom sista julklapparna och nästa vecka har jag införskaffat mig en ny telefon.
 
Livet flyter på helt okej, Emma kommer hem snart med, längtar ihjäl mig. Saknar henne så.
 
Försöker lista ut vad jag vill plugga också, förslag?
Puss.
 
 

Postat av: emma

moshisjmossishi <3<3<3<33<33333<33<33

2014-12-06 @ 19:56:52
URL: http://emmaingelsbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0