Som att inte trivas i staden som man bor i, men aldrig ta sig därifrån.

2014-12-20 | 01:39:00
Idag har jag vaknade jag tidigt som attan och gick upp och duschade för att sedan däcka i sängen igen. Men två timmar senare rusar min älskade Emma in i mitt rum, hemkommen från London över jul och jag är lyckligast i världen.
 
Har spenderat exakt hela dagen med henne, från 10 till 00 haha, så fint. Imon ska jag och Rebecca baka julgodis och på söndag åker jag och Mys pappa till Landvetter och hämtar My, LÄNGTAR SÅ.
 
Trodde att jag skulle vara min sista dag på Troax igår också men de visade sig att det blir lacken på måndag och tisdag också.
 
Nu ska jag sova, puss.
 
"Om du skulle bli kär i nån annan, så skulle jag låta dig gå för på nåt sätt som jag inte kan förklara, så skulle jag förstå. Jag har aldrig haft nån lust att lämna ut dig, du får se det som en liten del av allt jag är.
Och snälla be mig aldrig att välja, för då väljer jag det här."
- Melissa Horn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0