Håll min hand för alltid - vackert.

2014-09-30 | 20:58:19
Jag har varit kass på att blogga av anledningen att jag har jobbat röven av mig och i stort sätt gått och lagt mig vid 21.00 varje kväll. Jag har inte haft energi att ringa någon under hela förra veckan, men i helgen hängde jag lite med Klara på fredagen som kom hem en sväng från Jönköping, sen på lördagen firade vi min kusin som fyllde 16 år för några dagar sen och när jag kom hem sen på kvällen så hängde jag lite med Carl och Oliver.
 
Försöker pressa in allt socialt jag kan varje helg, haha.
 
Idag var jag på truckutbildning, så nu har jag skaffat truckkort B. As skönt, ger så många fler möjligheter och framtiden ser aningen ljusare ut faktiskt.
 
Pratade med Alicen idag också, saknar henne något fruktansvärt! Säger som hon gjorde, hur ska vi klara oss utan varandra i ett år? Bara tanken gör mig ledsen. Känns inte alls bra. Men om jag ska vara ärlig så lockar resor till L.A jättemycket, så nästa sommar kanske jag hälsar på, we'll see.
 
Puss.
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0